Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Polityka Prywatności
zalogować się do sklepu pod adresem https://www.megapower.pl/login.php używając adresu e-mail oraz hasła tego samego, którego użyli Państwo podczas składania zamówienia
wejść w ustawienia konta, poprzez klikniecie "Moje konto" w górnej części serwisu
Jeśli pomimo podania właściwego loginu (e-maila) i hasła nie możesz zalogować się do sklepu, zalecamy wyczyszczenie cache przeglądarki, a następnie zamknięcie i ponownie otworzenie przeglądarki. Jeśli mimo wykonania tej procedury nadal nie możesz się zalogować prosimy o kontakt z obsługą sklepu.
W sytuacji, kiedy nie pamiętasz swojego hasła możesz skorzystać z opcji odzyskiwania hasła. Po podaniu adresu e-mail, który został użyty podczas zakładania konta w sklepie otrzymasz e-mail z linkiem. Po kliknięciu w link nastąpi przekierowanie do formularza, gdzie można nadać nowe hasło. Od tej pory używasz już nowego hasała.
Naszym zarejestrowanym klientom oferujemy kupony rabatowe, dzieki którym mogą zaoszczędzić na zakupach w naszym sklepie. Jeśli posiadasz kupon rabatowy możesz go wykorzystać podczas składania zamówienia, a ostateczna cena do zapłaty zostanie pomniejszona o wartość zniżki jaką kupon oferuje.
Aby wykorzystać kupon zaloguj się do naszego sklepu i dodaj do koszyka interesujące Cię produkty. Następnie przejdź do koszyka (ikona w prawym górnym rogu) i przejdź do procesu składania zamówienia. Na ekranie "Informacje o płatności" znajduje się pole "KOD RABATOWY", gdzie należy wpisać wartość kodu np. START10. Zwróć uwagę czy kupon został poprawnie zweryfikowany przez system (zielony ptaszek). W kolejnym kroku zostaniesz przeniesiony na ekran z podsumowaniem zamówienia, gdzie znajduje się podsumowanie wszystkich kosztów. W tym miejscu na czerwono pojawi się kwota rabatu, o jaką została pomniejszona wartość do zapłaty.
Jeśli jesteś klientem jednego z naszych sklepów stacjonarnych w Warszawie także możesz korzystać z kodów rabatowych. Aby wykorzystać kupon złóż zamówienie poprzez naszą stronę internetową i jako sposób dostawy wybierz odbiór osobisty w jednym ze sklepów stacjonarnych.
Obejrzyj film, na którym pokazany jest sposób jak wykorzystać kupon rabatowy.
Na ogół dostawa towaru nie trwa dłużej niż 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia. Czas ten może nieznacznie się wydłużyć w przypadku chwilowego braku towaru w magazynie. Jeżeli przewidywany czas dostawy jest dłuższy niż 5 dni roboczych, pracownik naszego sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
Każde zamówienie, które Państwo złożą w naszym sklepie internetowym zapisane jest w bazie danych i posiada swój status. Status informuje Państwa o tym czy zamówienie zostało już przez nas wysłane (status "wysłane"), czy też jest jeszcze w fazie realizacji (status "przyjęte"). Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych status nie zmieni się na "wysłane", a Państwo nie dostali od nas żadnej informacji o opóźnieniu bardzo prosimy o kontakt w sprawie zamówienia.
Koszt przesyłki uzależnione są od wagi zamawianego towaru oraz firmy dostarczającej przesyłkę. Zachęcamy do korzystania z dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, która gwarantuje szybki i bezpieczny transport do Twojego domu. Sprawdź aktualny cennik przesyłek krajowych
Tak, istnieje możliwość wysyłki paczki do krajów Unii Europejskiej. Realizacja zamówienia odbywa się w podobny sposób jak realizacja zamówień krajowych, a jedyną różnicą jest konieczność dokonania płatności za zamówiony towar przelewem bankowym lub kartą kredytową (nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze paczki). Przesyłki zagraniczne wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czas doręczenie przesyłki to około 5 dni roboczych. Sprawdź aktualny cennik przesyłek zagranicznych
W celu wyboru smaku odżywki należy wpisać w uwagach zamówienia preferowany smak. Zdarza się czasem, że dany smak odżywki jest chwilowo niedostępny, dlatego też prosimy wpisywać smak preferowany oraz drugi gdyby okazało się że pierwszy jest niedostępny.
O braku możliwości realizacji zamówienia lub wydłużeniu czasu dostarczenia przesyłki z powodu braku smaków, klient zostanie poinformowany poprzez e-mail, w celu podjęcia decyzji o dalszej realizacji zamówienia lub jego anulowaniu.
Każdy klient naszego sklepu ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania uzasadnienia pod warunkiem, że produkt nie był używany, ani nie został zniszczony. Aby zwrócić zakupiony towar należy odesłać go na poniżej podany adres wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu
+48 608-640-440
Activebody Wioletta Kosakowska
ul. Jana III Sobieskiego 22 lok. 3u
02-930 Warszawa