Blog sklepu z odżywkami dla sportowców i suplementami diety Megapower.pl
  • Znaczenie odżywek na bazie kazeiny i białka serwatkowego

    Spośród wielu różnego rodzaju białek, na bazie których tworzone są odżywki dla sportowców, możemy wyróżnić kazeinę oraz białko serwatkowe. Są to wartościowe proteiny, które coraz częściej można znaleźć w składzie suplementów polecanych sportowcom trenującym dyscypliny siłowe. Białka te nie tylko wspomagają przyrost masy, ale także wspomagają proces odbudowy tkanki mięśniowej. 



  • Ranking polecanych stacków kreatynowych

    Kreatyna jest jednym z tych suplementów, które znajdują się na liście każdego sportowca dążącego do rozbudowy masy mięśniowej. O ile z dostęp do preparatów nie ma żadnego problemu, tak kłopot może pojawić się w momencie wyboru. Jaki suplement wybrać? Poznaj ranking najlepszych stacków kreatynowych. Który z nich wybierzesz?


  • Jak wspomóc rozwój mięśni na treningu?

    Na treningach dajesz z siebie wszystko i nie odpuszczasz, ale… nagle nie zauważasz postępów? W ten sposób twoje mięśnie dają ci znać, że czas wprowadzić pewne modyfikacje. Przyzwyczajone do konkretnego wysiłku, potrzebuję teraz kolejnego „kopniaka”. Sprawdź, jak wspomóc rozwój mięśni na treningu.




  • Nawodnienie – dlaczego jest takie ważne?

    Intensywnie ćwiczysz, dbasz o prawidłową dietę, przyjmujesz właściwie dobrane suplementy i odżywki. Ale czy pamiętasz o nawodnieniu? Jeśli nie dostarczasz organizmowi odpowiedniej porcji płynów, bardzo szybko odczujesz tego skutki. Sprawdź, dlaczego nawodnienie odgrywa tak znaczącą rolę.


  • Węglowodany – skąd je czerpać? Poznaj najlepsze źródła

    Obecność węglowodanów w diecie sportowców jest kwestią kontrowersyjną. Jedni dążą do tego, by je bezwzględnie wyeliminować, inni – uważają, że nie można zbudować solidnej i wartościowej masy mięśniowej. Bez względu na to, jakie jest twoje zdanie, warto poznać najlepsze źródła węglowodanów.



  • Zakwasy po treningu – poznaj sposoby, żeby ich uniknąć

    Ból mięśni po intensywnym treningu to bolączka wielu sportowców. Zakwasy – bo tak często się go określa – powodują poważny dyskomfort, niejednokrotnie utrudniając normalne funkcjonowanie. Dlatego warto poznać sposoby, dzięki którym zakwasy po treningu przestaną być dokuczliwe.